Hakan TARHAN, Antalya- Fenerbahçe'nin Kaptanları Emre Belözoğlu, Volkan Demirel ve Selçuk Şahin, Antalya kampının ilk gününde Sentido Sun Zeynep Oteli'nde bir basın toplantısı yaptı. Tecrübeli 3 futbolcu da ikinci yarıya en iyi şekilde hazırlanıp aradaki puan farkını da açarak sezon sonunda camiaya şampiyonluğu getirmek istediklerini söylediler. Kaptanlar, şampiyonluk yarışında tek rakip olarak Galatasaray'ı görmediklerini de dile getirdiler. İyi bir ortamda kamp yaptıklarını söyleyen Emre Belözoğlu, "Umarım güzel bir kamp olur. Böyle güzel bir tesiste kamp yapmaktan mutluyuz ve yöneticimiz Mithat Yenigün'e teşekkür ediyoruz. Umarım ilk yarıda gösterdiğimiz üstün performanstan sonra iyi bir başlangıç olur. İlk yarının üzerine çıkıp bizden çok şey bekleyen camiamıza şampiyonluk hediye etmek istiyoruz. Umarım güzel bir kamp olur" diye konuştu. Volkan Demirel ise, "Geçen yıl da bu otelde kamp yapmıştık. Şimdi daha iyiyiz, daha mutluyuz. Çok güzel bir ortam var. Bu ortamı en iyi şekilde değerlendirip elimizden geleni göstermeye çalışıyoruz. İnşallah herkesin istediği şampiyonluğu getiririz" diye konuştu. SELÇUK: "FARKI AÇARAK ŞAMPİYONLUĞA GİTMEK İSTİYORUZ" Selçuk Şahin ise "Çok iyi geçen bir ilk yarıdan sonra 1 haftalık tatil yaptık ve tekrar çalışmaya başladık. Zor bir kamp olacak. Çünkü Ersun Hocayla kamplar kolay geçmiyor. İkinci yarıda puan farkını daha da açarak gitmek ve şampiyonluğu kazanmak istiyoruz" dedi. Önemli bir farkıyla ikinci yarıya başlamanın bir avantaj olduğunu söyleyen Selçuk Şahin, "Benim tercihim tabii ki önde girmek. Bizim için sıkıntı yok, avantajlıyız. Tek yapmamız gereken ilk yarıdaki ciddiyeti elden bırakmamak. Çünkü henüz kazandığımım bir şey yok. Önemli olan ikinci yarıyı ileride bitirmek önde başlamak bizim için avantaj" derken; Emre ise "Ben de aynı düşünceye sahibim. Oyuncu grubuna çok şey düşüyor. Ortamın bozulmaması adına önde girmek büyük avantaj. Yakaladığımız ortamın bozulmamasını istiyoruz" diye konuştu. 11 yıldır bu takımda olduğunu belirten Selçuk, "Devamlı hazır olmak kolay değil. 11 yıldır bu kulüpteyim. Bundaki en büyük payın çalışmak olduğu düşünüyorum. Ne zamsan şans verilirse elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Oynamak isterim ama oynamadığım zaman da bir problem yaratmaz benim için. Fırsat verildiğinde çıkar oynarım" dedi. EMRE "ORTAMIN BOZULMASINI İSTEMİYORUZ" "ŞAMPİYONLUĞA KATKI SAĞLAMAK İSTİYORUM" Sakatlığı hakkında ise Emre Belözoğlu, "Futbolun içinde sakatlıklar var ve ben bundan muzdaripim. Bir an önce yetişip takımın şampiyonluğun katkı sağlamak istiyorum. İyi giden bir takımımız var ve kimin oynadığının da çok fazla önemi yok. Kim oynarsa oynasın en iyi katkıyı yapıyor. Ancak ben bir an önce yetişip ikinci yarıda takıma yüksek derecede katkı sağlamak istiyorum" dedi. VOLKAN: "ELEŞTİRİLERİ SAYGIYLA KARŞILIYORUZ" Kendi performansı hakkında Volkan Demirel, "Her hocanın kendi taktiği var. Bana verilen görevi en iyi şekilde taktik ne olursa olsun yapmaya çalışıyorum eleştireler de olacaktır eleştirilere saygıyla yaklaşıyoruz" diye konuştu. EMRE: "BU LİGİN ÜSTÜNDE BİR KADROYA SAHİBİZ" Lig üzerindeki matematiksel ve hesaplar hakkında Emre Belözoğlu, "Dışarıda ne konuşulduğunun çok önemi yok. Biz geriden gelip kazandığımız dönemi de yaşadık. Avantajlı şekilde girmemize rağmen biz bu ortamın bozulmamasını istiyoruz. İyi çalıştığımızı görüyorum. Geçen seneye göre daha iyi durumdayız. Bu ligin üstünde bir kadroya sahibiz ve bu farkın kapanmasını istemiyoruz. Yöneticilerimizin ve hocalarımızın başka bir tasarrufları var mı bilmiyorum ama mevcut kadro şampiyonluğu getirecek güçtedir. Şu an için de konsantre olmamız gereken tek maç Konya maçı. Onun dışında başka bir şeye konsantre olmuyoruz" dedi. SELÇUK: "KAPTANLARA FAZLA İŞ DÜŞMÜYOR" Kaptanlar olarak takım içindeki hav aya katkıları sorulduğunda ise şu cevapları verdi. Selçuk, "Öyle karakterli oyunculara sahibiz ki bize fazla iş düşmüyor. Şampiyonluğa giden her takım içinde gerginlikler olur ama bu şampiyonluğa giden yolda normal. Takım içindeki herkes karakterli ve sıcakkanlı" diye konuştu. Volkan Demirel ise "Kaptanlar olarak özel bir şey yapmıyoruz, gerektiği gibi davranıyoruz. Yaş itibariyle gördüklerimizi, bildiklerimizi genç arkadaşlarımıza anlatmaya çalışıyoruz. Fenerbahçe çok farklı. Arkadaşlarımız da hep takımın menfaati için hareket ediyor. Bize çok fazla bir şey kalmıyor. Biz sadece gördüklerimi bildiklerimizi anlatıyoruz" dedi. EMRE: "TEK RAKİP GALATASARAY DEĞİL" Şampiyonluk yolundaki rakipleri hakkında ise oyuncular şu görüşleri dile getirdi. Emre, "Ben bir tek Galatasaray'ı rakip olarak görmüyorum Beşiktaş da güçlü bir takım.Diğer takımları da sayabiliriz. Ben Beşiktaş ve Galatasaray açısından; birbirinden ayrılacak bir rakip görmüyorum" dedi. Selçuk, "Şampiyonluk yarışı zor olacak. Galatasaray, Beşiktaş, Kasımpaşa, Sivas rakiplerimiz olur. Biz ilk yarıdaki o isteği göstermesek, bekledi kafa kafaya girecektik. Rakip olarak sadece Galatasaray'ı görmüyoruz" dedi. VOLKAN: "SEZON SONUNDA HERKES PAYINA DÜŞENİ ALIR" "Son dakika golleri inanmışlığın göstergesi. Kimse şans filan demesin. Maçı kazanmak için tüm çabayı gösteriyoruz, istiyoruz. Konya ve Karabük maçı hariç iyi oynayıp kazanmasını bildik. Oyuncularımızın bu seneki kondisyonları çalışmaları, istekleri üst düzey" diyen Volkan Demirel şampiyonluk hesapları hakkında ise "Her takım kendi kafalarına göre hesaplar yapıyorlar. Bizim de hesaplarımız var ve onlar da yapabilir. Biz 3 puanlık sistemde 8-9 puan geriden gelip şampiyon olduğumuzu biliyoruz. Herkes hesap yapacak ama sezon sonunda herkes payına düşeni alacak diye düşünüyorum" diye konuştu. Mert olsun, Erten olsun Fenerbahçe'de birlikte çalıştığı tüm kalecilerin çok kaliteli olduğunu belirten Volkan Demirel, bu oyuncuların her takımda oynayacak kapasiteye sahip olduklarını söyledi. Kendisinin hep Fenerbahçe'de kalacağını ifade eden Volkan, "Benim başka bir takıma gitme düşüncem yok. Burada yaşlanacağız" dedi. Yakında baba olacağı hatırlatıldığında ise Volkan, "İlk defa baba olacağım için çok mutluyum. Heyecanla bekliyoruz. İsmi belli aslında ama burada söylemek istemiyorum" ifadelerini kullandı. ht (ud)