Öne Çıkanlar esed Askeri şehit 15 gen 1 Kasım 2015 İzmir seçim sonuçları hizbullah lideri nasrallah küstah suçlama

Bu haber kez okundu.

Galatasaray Dergisi'nde skandal soru

Galatasaray Dergisi’nin Ekim sayısında büyük bir skandala imza atıldı.
Derginin içerisinde yer alan kitapçıkta kulübün kuruluş tarihi soruldu. Fakat cevaplar içerisinde doğru seçenek olan 1905 yer almadı!
Süper Lig’in 6. haftasında oynanan Antalyaspor karşılaşmasında çocuk tribününde de dağıtılan kitapçıkta, kulübün tarihiyle ilgili sorular soruldu.
ŞIKLAR ARASINDA 1905 YOK

Bunlardan en dikkat çekeni ise, "Galatasaray Spor Kulübü Kaç Yılında Kurulmuştur" sorusuydu. Sorunun cevap şıkları arasında 1905 yer almadı.
Çocuklara dağıtılan bu kitapçıkta ayrıca "Galatasaray" ismi de "Galatarasay" olarak yanlış yazıldı.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.