TEKİRDAĞ’ın Çorlu Havaalanı’nda günde tek sefer karşılıklı olarak yapılan Ankara-Çorlu, Çorlu-Ankara seferi ikiye çıkartıldı.
Devlet Hava Meydanları İşletmesi’ne (DHİM) bağlı Çorlu Havaalanı’nın daha işlevli bir hale getirilmesi için Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı tarafından bir otelde gerçekleştirilen toplantıya Tekirdağ Valisi Ali Yerlikaya, AK Parti Tekirdağ Milletvekili Özlem Yemişçi, Çorlu Kaymakamı Hulusi Doğan, CHP'li Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Enis Sülün, THY Bölgesel Uçuşlar Başkanı İbrahim Doğan, oda ve çevre ilçe belediye başkanları katıldı.
Toplantıda açılış konuşmasını yapan Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Enis Sülün, havaalanın daha işlevli bir hale gelmesini istediklerini belirterek, “İnandığımız doğrulardan biri de Çorlu’daki havaalanının kapasitesinin artırılması. Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası olarak havaalanımıza önem veriyoruz. Zira, havaalanı bölgemize büyük katkı sağlamaktadır. Bizim için havaalanı sadece iktisadi anlamında değil, çevremizi sosyalleştirmek, daha yaşanabilinir kılmak ve bölgemizi tanıtmak için de son derece önemlidir. Bizler bu konuda gerekli çalışmaları yaptık. Her fırsatta havaalanına destek olduk. Trakya olarak bölgemizdeki tek havaalanı olan Çorlu Havaalan'ının 7 gün 24 saat hava trafiğine açık, sadece Türkiye değil, uluslararası bir havaalanı yapmak asıl hedefimizdir. Türkiye’nin en gelişmiş bölgelerinden olan Trakya, yurtiçi, yurtdışından bağlantılı uçak seferleri olan işlevselliği maksimum seviyeye çıkarılacak uluslararası bir havaalanı için destek vermenizi rica ediyorum” dedi.
Çorlu’yu önce Türkiye’ye, sonrasında ise dünyaya açan Çorlu Havalanı’nın kullanımının arttırılmasının önemli olduğunu belirten Türk Hava Yolları Bölgesel Uçuşlar Başkanı İbrahim Doğan, “Anadolu Jet kurulduğu günden bu yana halkımızın ihtiyaçlarına odaklandı. Uçuş ağımızı oluştururken önemli saha çalışmalarıyla elde ettiğimiz bilgileri göz önünde bulundurduk. Çorlu, Marmara Bölgesi’ndeki en önemli sanayi merkezleri arasında yıldızı her geçen gün daha da parlayan bir şehrimiz. Vizyonunu ekonomik gücünü iyi yöneten kent olarak belirleyen Çorlu için havayolu ulaşımı ve havayolu taşımacılığı çok daha fazla ihtiyaç haline geldi. Anadolu Jet olarak Çorlu Havalanı’na düzenlediğimiz seferlerimizin artırılması için hem halkımızdan hem de iş dünyasından önemli geri dönüşler aldık ve sefer artışına gittik. Ankara – Çorlu karşılıklı seferleri ile artık ülkemizin her noktasına ve dünyaya ulaşımın Çorlulu işadamları için daha da kolaylaştı. Mevcut tarifemizde Ankara – Çorlu seferlerimiz günde tek sefer olarak düzenleniyordu. Bugün itibariyle 08.45 ve 19.50 Ankara ve 10.25 ve 21.30 Çorlu kalkışlı günde ikişer sefer karşılıklı uçuşları başlatmış bulunuyoruz. Her şey dahil prensibini benimsemiş bir marka olarak hem tüm hizmetlerden faydalanıp hem de ekonomik olarak istenilen noktaya uçulabileceğini ispatladığımıza inanıyorum” dedi.