Öne Çıkanlar esed Spor Toto Basketbol Ligi 7 yaralı Putinden Filistin Yorumu: Harita Böyle Olmalı Seul

Bu haber kez okundu.

Yanlış ilaç hayatını mahvetti!
 Avustralya'da Danika Heron isimli genç bir kızın hayatı yanlış ilaç kullandığı için bir anda kabusa döndü. 
Sidney’de yaşayan 18 yaşındaki Danika Heron’a epilepsi teşhisi konulduktan sonra tedavi altına alındı. Genç kız doktorların verdiği Lamictal ve Keppra isimli ilaçları kullandı. Dudakları şişen ve vücudunda kaşıntı başlayan kız başlangıçta bunları önemsemedi. 




İngiliz basınından The Daily Mail’in sitesinde yer alan habere göre; 19 yaşına girmeye hazırlandığı gün büyük bir felaketi yaşadı. Bir gecede bütün vücudu içten dışa yanmış gibi olan kızın her yerinde kabarcıklar çıktı. Kabarcıklarla birlikte kanamalar başlayan kız acile kaldırıldı. Kızı inceleyen doktorlar Kızamık ve su çiçeği teşhisleri koydu. Bir ay hastanede kalan kızın durumu daha da kötüleşince tekrar tetkik yapıldı ve korkunç gerçek ortaya çıktı.



Kızda nadir olarak rastlanan Stevens-Johnson Sendromu başlamıştı. Stevens-Johnson sendromu, cilt ve mukoza zarının ilaç veya enfeksiyona karşı ciddi şekilde reaksiyon gösterdiği nadir görülen ciddi bir rahatsızlık olarak biliniyor. Kullandığı ilaçları hemen bırakan genç kız canını kurtardığı için çok mutlu. Danika Heron, ilaç kullanılırken yan etkilerine mutlaka bakılması gerektiğini tavsiye ediyor. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.