Öne Çıkanlar esed Bezmialem Valide Sultan Camii Bursa Halep Mutfak

Bu haber kez okundu.

BirGün'den Diyanet'i karalama kampanyası

 Diyanet İşleri Başkanlığı adına fetva veren “Din İşleri Yüksek Kurulu Dini Bilgilendirme Platformu” resmi internet sitesine gelen “Öz kızını öperken şehvet duymanın nikaha etkisi olur mu?” sorusuna verilen cevap tepki çekmişti. Ancak cevap verilen sorunun kendisini vatandaş yerine koyan kişiler tarafında kasıtlı olarak sorulup aldığı cevabın tahrif ederek yayınlandığı açıklanmıştı.

Tüm açıklamalara ve "Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanlığı Dini Bilgilendirme Platformu’na dayandırılarak verilen ifadeler ve bu çerçevede metinde yer alan akıl ve ahlaktan yoksun görüşler Din İşleri Yüksek Kurulumuza ve Başkanlığımıza isnat edilemez" ifadelerine karşın haberi bugünkü sayısında farklı yönlere çeken BirGün gazetesi, 'Utanmazlığınızın bir sınırı var mı?' manşetiyle, Diyanet İşleri Başkanlığı'na ve Başkan Mehmet Görmez'e algı operasyonu yaptığını ortaya koydu. Gazete, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın kapatılarak, Mehmet Görmez'in de görevden alınmasını istedi.

Din düşmanı gazete, Ankara Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanı Ekrem Keleş'in "Din İşleri Yüksek Kurulumuzun böyle bir fetvası kesinlikle olmamıştır, olmaz, olamaz" ve yanlış anlaşılmaların önüne geçilmek adına yaptığı "Dini Soruları Cevaplandırma Platformu'nu her türlü istismarı önlemek için bugünden itibaren kapatmak zorunda kaldığımızı üzülerek ifade etmek isterim" açıklamalarını görmezden gelerek, Diyanet'in paniğe kapıldığı ve sitenin fişini çektiği yalanını attı.

'DİYANET İŞLERİ HEMEN KAPATILSIN'

Olayı Diyanet İşleri Başkanlığı ve Mehmet Görmez'e yönelik operasyona dönüştüren gazete, CHP'li vekillerin açıklamalarını haberleştirerek, Görmez'in görevden alınmasını istedi. Ayrıca Görmez'in bir televizyondaki programını bu yüzden iptal ettiği yalanını pompaladı. Gazetesinin manşetinde Görmez ve Mercedes marka fotoğraf kullanıp fiyat yazarak yıpratma operasyonunu farklı yönlere çekmeye çalıştı. Son olarak Diyanet İşleri Başkanlığı'nın hemen kapatılmasını istedi. Gazete böylece, cevabın bahane olduğunu asıl hedefin din, Diyanet İşleri Başkanlığı ve Başkan Mehmet Görmez olduğunu itiraf etmiş oldu.

BİRGÜN'ÜN UTANÇ MANŞETİ;

DİYANET'TEN YAPILAN AÇIKLAMA İSE ŞÖYLEYDİ:

"Bugün bazı internet sitelerinde Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanlığı Dini Bilgilendirme Platformu’na dayandırılarak verilen ifadeler ve bu çerçevede metinde yer alan akıl ve ahlaktan yoksun görüşler Din İşleri Yüksek Kurulumuza ve Başkanlığımıza isnat edilemez.

Elektronik ortamda türlü hile ve desiselerle, çeşitli kelime oyunlarıyla, kendisini vatandaş yerine koyarak platforma soru sorup aldığı cevapları da tahrif ederek, bunu Başkanlığımızı itibarsızlaştırmanın bir yöntemi olarak kullanmak hiçbir akıl ve vicdan tarafından kabul edilemez. 

Bazı medya kuruluşları tarafından bu tür sapkın, çarpık yorum ve değerlendirmelerin bütün bir topluma Başkanlığımızın görüşü olarak takdim edilmesi hiçbir ahlaki temelle ve duyarlılıkla ilişkilendirilemez. Söz konusu haberle ilgili olarak tüm yasal haklarımızı kullanacağımızı kamuoyuna saygıyla duyuruyoruz"

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.